מה חיפשה צמרת המשטרה בבית החולים הבני ברקי?

איתי גדסי No Comments on מה חיפשה צמרת המשטרה בבית החולים הבני ברקי?

בכירי מרחב דן במשטרת ישראל קיימו סיור מקצועי מקיף במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק • "זה קידוש ד' לראות בית חולים כזה שהתפתח בממדים עצומים תוך זמן קצר כל כך, כאשר הכל נעשה בהכוונת חברי ועד ההלכה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן במשטרת ישראל קיימו סיור מקצועי מקיף במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק. בסיור השתתפו נציגים בכירים מאגפי המבצעים, החקירות, הבילוש והתנועה, בראשות מפקד המרחב נצ"מ שי אזולאי. הסיור התקיים ביוזמת סגן ראש עיריית בני ברק ומחזיק תיק השיטור העירוני הרב מנחם שפירא, במטרה לייעל את התיאום בין הגופים בעת חרום.

את המשלחת הוביל המנהל האדמיניסטרטיבי יהושע יוסקוביץ. הסיור נפתח בגג בית חולים משם צפו המשתתפים בהשתאות במיזמי הענק של "מעייני הישועה" הנמצאים בשלבי בניה שונים – בנין מרכז היידן לקרדיולוגיה הכולל בית חולים לשעת חרום ובנין המרכז לבריאות הנפש.

במחלקת ילודים האזינו המשתתפים להסבר מרתק ממנהל אגף ילודים ופגים ד"ר דניאל לובין, אודות הישגי המחלקה בתחומי הצלת חיים ובמיוחד בתחום מניעת זיהומים שבו זכתה המחלקה להישגים בינלאומים. הם הופתעו לשמוע כי "מעיני הישועה" הוא בית החולים השלישי בגודלו בישראל במספר הלידות והמוביל במקום הראשון בתחום שביעות הרצון של המטופלים, בכל המחלקות. קב"ט מעיני הישועה מר ליאור אביטן סקר בפני הנוכחים את נושאי אבטחת קרית המרכז הרפואי המתפרס על פני שטח ענק.

IMG_3156

בתום הסיור התאספו המשתתפים למפגש קבלת פנים באולם הישיבות של הנהלת המרכז הרפואי, בהשתתפות מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד והמנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד. השניים הציגו בפני הקצינים את תרשימי התפתחות בית החולים בשנה האחרונה והעובדה כי זהו בית חולים המוביל בישראל בהתפתחות בזמן קצר כל כך. כן הציגו את המאפיין הייחודי של "מעיני הישועה" בהיותו בית חולים ציבורי קהילתי המפתח תחומי שירות לפי צרכי הקהילה. המנכ"ל הרב שלמה רוטשילד הדגיש את השליחות המיוחדת שנפלה בחלקו, להמשיך ולהעצים את החזון הגדול של אביו – נשיא ומייסד המרכז הרפואי הרב ד"ר משה רוטשילד.

סגר"ע בני ברק הרב מנחם שפירא ציין לשבח את מנכ"ל בית החולים המוביל את ההתפתחות המרשימה ביד רמה. "זה קידוש ד' לראות בית חולים כזה שהתפתח בממדים עצומים תוך זמן קצר כל כך, כאשר הכל נעשה בהכוונת חברי ועד ההלכה", אמר.

ממ"ר דן ניצב משנה שי אזולאי הודה בדבריו להנהלת בית החולים ולסגר"ע הרב מנחם שפירא על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר. מפקד המרחב העניק תעודות הוקרה וצל"ש מטעם המשטרה למנכ"ל הרב שלמה רוטשילד ולמנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד, בגין פעילותם המבורכת במהלך כל ימות השנה.



0 תגובות